"Jag är en cykelslang och du är min lagningslapp"



Japp då var man färdigjobbad för den här veckan. Känns som att jag lyckades knyta ihop säcken även idag och lämna över en avdelning under kontroll till min kära kollega.
Skönt!
På schemat nu står det tvätt, städning och tillpiffning...Det blir en tidig avfärd imorgon så det kan vara gött att  inte styra allt för mycket då.

Har fortfarande inte fattat att det bär av till London imorgon. Helt sinnsyk... Det ska bara bli så roligt.
Längtar längtar längtar!
Hittade en helt bunt med guideböcker och kartor som jag tänkte gräva ner mig i ikväll. Kan ju faktiskt vara bra att vara lite förberedd även om Daniel styrt upp det mesta. Such a Gentleman! 

Nu måste jag feja vidare här hemma!
                                                                                                  Chingeling!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni får en underbar resa och att du får se mycket fint. Massa kramar T

2009-10-14 @ 21:32:28
Postat av: Annie

Men gud vas skojs! Vilken kille som sagt;-) Du får väl hälsa på vår allas Cat när du är där oxå.

Massa grattis i förskott och ha det så jättemysigt!

2009-10-14 @ 22:04:54
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test