Dagens AHA-upplevelse...

Alla minns vi Mio min Mio från när vi var små. I alla fall jag. Men en sak som totalt gått mig förbi är att många av karaktärerna är dubbade. Skaplig besvikelse när man ville vara lite nostalgisk och inte kan göra annat än störa sig på dubbningen. Detta var dock inte dagens Aha. 

Dagens aha är att Christian Bale har en roll i filmen(!!) Kul! Man blir lite full i skratt när en ung Batman iklädd medeltidsdräkt spelar en dubbad JumJum... Hur har detta kunnat gå mig förbi?
Jag har verkligen inte kollat på den filmen sen jag var typ sju.



Ja ja...
Nu åter till filmkväll på Fortet:)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hahaha! I löööve it!

2009-09-26 @ 21:53:51
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test