dagens datum

Har sitter jag och småäter chorizosalami och läser bloggar. Inser att jag är en riktig slarvmaja när det gäller updates. Ajabaja!
Anna har ju äntligen börjat blogga och det är en fröjd att läsa dina inlägg gumman. Du skriver roligt och medryckande och det går inte att sluta läsa. Keep it up och ja, jag lovar att bättra mig!

Helgen har verkligen gått i lugnets tecken och det känns som ett mer än rätt beslut. Faktum är att det är det bästa beslutet på länge. Super förkyld i söndag som idag är jag nästan bra. Fabulous!
Detta är bra eftersom på lördag smäller det! Svärfar Peter fyller 50 och då är det stort kalas på gång. Då gäller det att ha uppnåt toppform! Haha!

En anna rolig sak som jag glömt berätta om är att jag ska jobba på CloettaCenter en del i höst tillsammans med Svenskaspel. Yey! Superkul!
Vi ska stå utplacerade på olika platser i hallen och erbjuda livebetting på matcherna. Det ska bli så roligt. Egentligen skulle första matchen varit idag men allt var inte klart så första matchen är på lördag. Trist att jag inte kan jobba då. Men så är det i alla fall.
Jag ska i alla fall kolla på hockeyn ikväll. Roligt roligt!



         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test