Äntligen höst...

Reaching out to touch Autumn's Gold by StGrundy.
Visst är det härligt att det börjat bli sådär svalt och härligt på morgonen som det bara kan vara sådär i början på hösten!

Idag är det ett år sedan finanskrisen började...
...och jag kan känna att det kanske påverkat mig lite. Eller så beror det på att jag av naturen är en slösa.
Kanske är det dags för mig att växa upp och försöka reda ut min ekonomi och betala mina skulder och spara en slant. Det värsta som finns är att dra på sig skulder. Skärpning när det gäller den fronten!
Idag trillar den efterlängtade lönen in på kontot och det känns mer än bra...(Trodde dock att jag skulle fått lönen igår, men som vanligt är jag lite veckovill.)
Så idag har jag massor ärenden att uträtta. Prio ett är linser! Skönt att inte vara helt beroende av mina glasögon.
Men mitt största prio är att spara en liten krona:) Detta är trots allt den första hela lönen på två månader!

Idag är det ledig dag för mig och det känns så klart bra. Men efter gårdagens arbetsdag skulle jag nästan velat arbeta idag också...
Marie och jag var grymma och det var längesedan man kunde gå hem och känna att det verkligen var kanon. Kanske det tillslut har vänt och vi har satt våra rutiner på pricken?
Hopfully!

Nu måste jag nog ta och äta lite frukost och se till att jag får lite fjutt på mig själv!







Kommentarer
Postat av: Lesly

okey, vad är det du gillar att träna? När jag har blivit frisk och får mina pengar så ska jag köpa ett träningskort ;) Lycka till! Hade så bra

2009-09-16 @ 16:24:28
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test