God morgon!

Klev upp nyss och kände mig lite tung i huvudet...
Slår på tv och möts av en riktig glad-låt:)

Little boots
...


Genast kändes huvudet lite lättare.

Nu sitter jag och gnager på en gammal Whopper från i natt och funderar över gårdagens happenings och kollar igenom kameran.
Peppen ifann sig så snart jag träffade alla mina fina arbetskamrater. En grymt trevlig kväll.
Dansade tills fötterna krampade och heelsen fick bytas ut mot mina gamla skrutt converse.
Ett mycket tydligt tecken på att kvällen går i rätt riktning. Kräftor, helstekt vildsvin, massor annat gott, kubb, hemliga uppdrag, danceoff och karaoke...
Jag tror vi fick med det mesta som hör till en riktig personal fest. Det enda vi inte lyckades få med var någon riktigt smaskig skandal som det ofta kan bli på såna här tillställningar:)
Och tur är väl det!!

Så när jag rumlade hemåt runt tre halv fyra efter att tappat bort Tilde och Ericha kände jag mig riktigt nöjd...
Tack alla för en riktigt trevlig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-09-06 @ 23:58:20
URL: http://moonzanna.se
Postat av: [ L o v e l y L i f e ]

Sv;

Oh tackar. :)

2009-09-07 @ 19:32:59
URL: http://blodpannkakorochplaneter.blogg.se/
Postat av: liz

oooh en sån helkväll var det länge sedan man fick till! låter helmysigt!

2009-09-07 @ 20:44:08
URL: http://lizkalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test