Vad gör man inte?



Idag ÄR det fredag. Det är jag alldeles säker på. Har kollat i almanackan ett par gånger bara för att vara på den säkra sidan...Misstag har ju hänt förr(!)
Så nu sitter jag här och vårdar min hud och väntar på Sofia. Ikväll blir det fredagsmys. Vin och tilltugg och spela spel...Nice!
Ser verkligen fram emot min lediga helg och hoppas att den kommer bli så härlig som jag tänk!
Ikväll mys, imorgon fest med tjejerna och söndag bara chill. Eventuellt husvisning... Inte för att vi planerar att flytta utan mest för att jag är lite nyfiken.

Nu känner jag att mitt ansikte håller på att krakelera så jag måste kila!
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Skitcool header! =)

2009-09-19 @ 19:25:59
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Claudia

åh blev sugen på en ansiktsmask! =)

2009-09-22 @ 18:32:04
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test