Len som en babyrumpa...


Handlade lite grejer på Lush idag för första gången någonsin...Och jag kan säga att jag är mycket nöjd. Ansiktet blev verkligen ett babyface, precis som tvålen heter. Härligt!

I övrigt har det varit en riktig toppen dag!
Först fika med Emmi och lite catching up, vilket verkligen behövdes:)
Det var ett bra tag sen sist, och gumman...vi tar och hälsar på målaren en dag och bokar en tid till dig;)
Och efter det blev det lite mer fika (min känsliga mage har fått alldeles för mycket kaffe idag...) Herr Jigander och jag behövde lite pokuleringstid eftersom jag varit hemma från jobbet i typ en vecka. Måste uppdatera mig nu när jag ska jobba imorgon. Man vill ju inte komma tillbaka helt nollställd...

Any who...nu återstår att se om det blir ännu en förlängning i hockeyn, och sedan blir det mys i soffan framför en bra film. Mitt liv är bra gött trots allt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test