Valborg!

Äntligen helg! och jag kan knappt fatta att det är Valborg redan. Snart sommar och min bror fyller 23...sjukt! Känns som vi fortfarande är små...jag är 26 och han 23...det går inte riktigt ihop. Men så är livet;)
Ikväll väntas grillning i Tallboda, det ska bli riktigt trevligt!
Vad som också är trevligt är att jag är ledig i helgen! Thank god!
Har fått återse en kär vän som inte besökt mig sedan i julas...RYGGSKOTTET har återvänt!
Det verkligen suger rejält och jag är verkligen tacksam att jag klarade dagen på jobbet. Tur i oturen på jobbet idag var dock att varorna vi beställt inte kom förren jag gått hem så jag behövde inte plocka onödigt mycket varor och det tror jag räddade ryggen lite...

En vecka kvar till Lady Gaga och Helena har också hakat på vårt glada galna gäng och det kommer bli sjukt kul!
Wihoo!




Kommentarer
Postat av: Lina B

Hej Jenny :)Lill lina på jobbet här! Visste inte att du hade en blogg, kul :) Blev väldigt avundsjuk på dig nu när jag läste att du skulle på Lady Gaga... Vore kanske ngt att köpa biljetter på blocket och ta tåget upp efter jobbet på lördag...

2010-05-01 @ 12:45:26
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test