Ett snabbt HEJ...

Hur härligt kan det bli egentligen...Att efter en ack så tung dag på jobbet, sluta 12.00 för att sedan bege sig hemåt med enda målet att sola på balkongen?
Det kan nog inte bli så mycket bättre. Drömmer mig bort till semestern och semestrar som varit och tycker att man egentligen borde vara ledig. ALLTID.
Då skulle det såklart kanske inte uppskattas lika mycket. Men vem vill göra något mindre roligt bara för att det ska bli lite roligare sen? Nu ska jag sitta och riktigt tråka ut mig så kanske livet bli lite roligare efter det(?)
Nae det luktar feltänk.

Så...Vissa förändringar kan tänkas ske...
Vilken tur att jag har Daniel vid min sida. Han är best of the best!
När livet känns riktigt pissigt orkar han med GnällJenny och lyckas oftas muntra upp mig. Lucky me!

Så nu ska jag återgå till semesterdrömmar och en varm balkong och kanske lyckas bestämma vad som ska stå på bodet när min man kommer hem:)


Kommentarer
Postat av: Pippi

Underbar bild!

2010-06-02 @ 15:37:01
URL: http://pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test