Give it to me! C'mon!...

Är det inte det ena så är det andra (...sa pigan när hon blödde näsblod...)
Fan vad trött jag är på min kropp och hur det bara sätter sig på tvären hela tiden. Vad är det den vill säga till mig?
Tisdag...tappad röst och hosta
Onsdag...kristallsjukan och yrsel...
Torsdag...samma som onsdag.
Fredag...Snorattack och nysningar. Klassisk snuva.
Lördag...samma som fredag.

Vad sen?
Kanske det är dags för en drastisk förändring i mitt liv...Det kanske är något stort på gång!?

Ser i vilket fall fram emot en riktig helkväll med bästaste Lisa, Malin och Christian!
Man måste unna sig något riktigt roligt när man nu är gräsänka för en helg:) ...måste dock medge att det är väldigt tomt i stora sängen här hemma...
Men nu, innan kvällen går av stapeln, ska jag ägna mig åt lite balkonghäng i solen, som äntligen valt att gästa lilla Sverige! Efterlängtad, javisst!



En riktig älsklingslåt!...men det var längesedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test