Äntligen!

Det var märkligt att bloggen ändrat utseende av sig själv...
Men snitsig som man är är det nu fixat! Härliga tider!

Sista dagen på min tredagars ledighet. Känns sjukt trist att behöva ställa klockan till imorgon... Men det är som det är! uppe med tuppen 05.00.

Helgen har verkligen varit sjukt lgn och jag känner verkligen att jag fått den vila som jag behövt. F
Fredagen bjöd på familjeliv i Vadstena till sammans med syter och brors familjer och urmodern såklart!
God mat och dryck och kortspel. Vad mer kan man begära av en fredagskväll?

Ikväll väntas också trevligt sällskap och god mat tillsammans med Björn och Anna. Känns som man knappt hinner träffa sina vänner längre. Var tar dagarna vägen?



Har, efter lyckad premiär på tipspromenaden, även gråtit en skvätt till en av de finaste serier svt sänt...
Snyft snyft.. Serien bygger på filmen med samma namn och är nästan magisk. Helt i min smak!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test